Subject: RE: 11171 Kulna-Vasalemma tee seisukord
From: "Allan Kalve" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Martti Lilleste" <[email-masked]>
Cc: "Erki Ruben" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 12:51:27 +0200

Tere

Lääne-Harju vallas on selliseid riigiteid palju, mis on kõige madalama 
tasemega ja seetõttu teeme seal lumetõrjet oma hankijatega oma vahenditest.

Põhjuseid, miks me ei saa oodata, kuni Transpordiameti lepingulised 
lumekoristusettevõtted jõuavad teid lumest puhastada, on peamiselt kaks:

1.	Tegemist on koolibussi marsruudil oleva teega
2.	Kõrvalteede puhastamine ei ole tulemuslik, kui peatee on lumest 
koristamata.

Sellest tulenevalt uurin Teie seisukohta andmaks alltoodud teede hooldamine 
Lääne-Harju vallale ja tasuma lumekoristuse eest õiglast tasu.

Tee nimi

Tee number

Tee pikkus (m)

AKA

Klooga suvilate tee

 <https://teeregister.mnt.ee/reet/map?featureOid=1002> 11399

                 1 043

Suve

Kloogaranna tee

 <https://teeregister.mnt.ee/reet/map?featureOid=21991> 11197

                    974

Ranna

Kloogaranna mere tee

 <https://teeregister.mnt.ee/reet/map?featureOid=24400> 11398

                 1 103

Mere

Klooga aiandusühistu tee

 <https://teeregister.mnt.ee/reet/map?featureOid=11116> 11397

                 1 784

Side, Kirja, Posti

Laulasmaa-Lohusalu tee

 <https://teeregister.mnt.ee/reet/map?featureOid=34973> 11395

                 3 756

Lohusalu puhkekodu tee

 <https://teeregister.mnt.ee/reet/map?featureOid=10410> 11396

                    189

Klooga tee

 <https://teeregister.mnt.ee/reet/map?featureOid=50674> 11198

                 1 730

Memoriaali

Kulna-Vasalemma tee

 <https://teeregister.mnt.ee/reet/map?featureOid=4217> 11171

                 6 832

Kõmmaste-Hatu tee

 <https://teeregister.mnt.ee/reet/map?featureOid=45030> 11231

                 6 968

Kuni Hatu mõisani

Harju-Risti - Pae tee

 <https://teeregister.mnt.ee/reet/map?featureOid=9417> 11234

                 2 502

Padise - Kurkse - Harju-Risti tee

 <https://teeregister.mnt.ee/reet/map?featureOid=45729> 11176

                 5 970

Kuni Altkülani

Kokku

                       32 851

Lugupidamisega

Allan Kalve

nõunik • haldusosakond
5470 0738 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lääne-Harju Vallavalitsus

679 0600 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 14, 2025 2:06 PM
To: Allan Kalve <[email-masked]>; Martti Lilleste 
<[email-masked]>
Subject: 11171 Kulna-Vasalemma tee seisukord

Tere

Tänan info eest. Riigitee nr 11171 Kulna-Vasalemma puhul on tegemist kõige 
madalama tasemega teega, mistõttu teehooldusmasinad jõuavad sinna harvemini. 
Teehooldajalt saadud info kohaselt on ka selle tee hooldustööd täna plaanis. 
Masin peaks sinna lähimate tundide jooksul ka jõudma.

Lugupidamisega

/Martti Lilleste/
/Korrashoiu projektijuht/
/Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond/
/[email-masked] 
<mailto:/[email-masked]> , +372 5304 5911/
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>
Transpordiamet
Valge 4 / 11413 Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.